پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از آغاز اجرای طرح پاک‌سازی تفرجگاه‌های شهر همدان از وجود زنان رمال و فالگیر خبر داد. وی گفت: با مراقبت‌ مستمر و گشت‌های هدفمند، ماموران توانستند سه زن رمال با هویت‌های معلوم، اهل و ساکن استان های شرقی کشور در میدان باباطاهر شناسایی و پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات به یگان انتظامی منتقل کنند. 

شعارسال: علی رضایی از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها از وجود رمالان و فالگیران خبر داد و افزود: بعد از اعلام نارضایتی شهروندان از حضور رمالان و فالگیران در تفرجگاه‌های شهر همدان؛ طرح پاک‌سازی به ویژه در منطقه توریستی گنجنامه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

پاکسازی تفرجگاه‌های همدان از رمالان و فالگیران

وی گفت: با مراقبت‌ مستمر و گشت‌های هدفمند، ماموران توانستند سه زن رمال با هویت‌های معلوم، اهل و ساکن استان های شرقی کشور در میدان باباطاهر شناسایی و پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات به یگان انتظامی منتقل کنند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبردگان در مسافرخانه ها ساکن بودند که از آنها دو دستگاه کارتخوان با تراکنش‌های قابل توجه از ابتدای سال به همراه کارت‌های بانکی حاوی مبالغ بالا و مقادیری وجه نقد نیز کشف شد. 

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیق شماره تماس تعدادی از زنان رمال و فالگیر دیگر که در شهر فعالیت داشتند، شناسایی شدند و طی تماس با آنها تاکید شد سریع شهر همدان را ترک کنند و نفرات دستگیر شده نیز از طریق پایانه مسافربری به استان‌های خود منتقل شدند. 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3مرداد1402، کدخبر: 14020503000134، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین