پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
در ادامه تغییرات مدیریتی در سطح ارشد، مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود دکتر حبیب الله حسن خالو را از سمت خود برکنار کرد. طی این نامه دکتر حسن خانلو دیگر سمتی با عنوان مقام رئیس سازمان تامین اجتماعی ندارد.به نظر می‌رسد، موسوی تازه متوجه شده که انتصاب‌های فنی انجام نداده است.

شعار سال: در ادامه تغییرات مدیریتی در سطح ارشد، مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود دکتر حبیب الله حسن خالو را از سمت خود برکنار کرد. طی این نامه دکتر حسن خانلو دیگر سمتی با عنوان مقام رئیس سازمان تامین اجتماعی ندارد.

مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود را برکنار کرد
محمدعلی شهابی فعال صنفی رسانه‌ای حوزه سلامت درباره این نامه نوشت: این سومین برکناری طی یک هفته اخیر در سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود. دقیقا دو سال قبل در همین کانال نوشتم که انتصاب‌های انجام شده اشتباه است، زیرا این صندوق با ۴۴ میلیون بیمه شده سروکار دارد و محل آزمون و خطا نیست و صرف وابستگی به یک تشکیلات سیاسی، نبایستی ملاک انتصاب باشد چرا که پرچم این صندوق سفید است.

از این تغییرات استقبال می‌شود و امید است، میرهاشم موسوی ۵ مدیر ستادی دیگر را هم برکنار کند؛ فارغ از اختلاف بین وزارتخانه و این صندوق که فعلا وقت قضاوت درباره آن نیست.

مدیرعامل تامین اجتماعی، قائم مقام خود را برکنار کرد

به نظر می‌رسد، موسوی تازه متوجه شده که انتصاب‌های فنی انجام نداده است.

پیشنهاد این است به جای این افراد، از بهترین ذخایر انسانی، سازمانی و باسلامت نفس این مجموعه و با تجربه‌های گرانبها، استفاده شود و به هیچ وجه مدیر سیاسی، تشکیلاتی یا سفارشی ناشی، بی تجربه و ناآشنا به کارکرد این صندوق، منصوب نشود.

پیشتر اخباری مبنی بر برکناری رئیس سازمان تامین اجتماعی منتشر شده بود که توسط روابط عمومی این سازمان تکذیب شد.

هرچند این تغییران نشان دهنده این است که میرهاشم موسوی که حالا خود را زیر ذره بین میبیند نیاز به تغییرات ساختاری را ضروری دیده و برای مثبت شدن تراز عملکردی خود دست به این اصلاحات زده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سلامت نیوز، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۶۰۱۸۰، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین