پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
اخبار منتشره حاکی از عزل مدیرعامل تامین اجتماعی است اما روابط عمومی این سازمان آن را تکذیب کرده هرچند میرهاشم موسوی زمانی در دولت رئیسی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد که حالا پس از تغییر دو وزیر و آمدن صولت مرتضوی احتمال برکناری وی دور از انتظار هم نیست.

شعارسال: اخبار منتشره حاکی از عزل مدیرعامل تامین اجتماعی و جایگزینی یکی از معاونین وی موقتا به عنوان سرپرست سازمان است که روابط عمومی این سازمان این خبر را تکذیب کرد و نوشت که مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی هم اکنون به همراه معاون درمان و معاون امور استان‌ها در هرمزگان حضور دارند.

برکناری رئیس سازمان تامین اجتماعی دور از انتظار نیست

احتمالا این شایعات به دلیل این است که روز گذشته ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی سخنرانی کرد و در آن به روز تامین اجتماعی اشاره‌ای نکرد. 

روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه‌ای مدعی شد که میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در چهل‌ویکمین سفر استانی ریاست جمهوری به استان هرمزگان سفر کرده است تا ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان سازمان برای مراجعه به تنها مرکز درمانی موجود در منطقه آزاد کیش که دارای مشکلات متعدد در سنوات متمادی بوده، تصمیمات لازم جهت توسعه خدمات به ذی‌نفعان معزز سازمان را اتخاذ کنند.

برخی منابع خبری خبر دادند که بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی به ریاست تامین اجتماعی وبه دلیل انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفته است. در جریان این تغییرات در زیرمجموعه تامین اجتماعی برخی اعضای هیات مدیره هلدینگ شستا هم تغییر کرده‌اند

گفتنیست میرهاشم موسوی در ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت رئیسی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد و پس از آن با تغییر دو وزیر احتمال برکناری وی دور از انتظار نیست.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 26تیر1402، کدخبر: 357965، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین