پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
بنا به اخبار واصله، این مدیر عامل نجومی بگیر یک شرکت پتروشیمی، که اخیرا در ایام محرم به ماموریت اداری به اروپا رفته بود و خانواده اش را نیز در این سفر به همراه داشته است، براساس گزارش نهاد‌های نظارتی و امنیتی و بررسی تخلفات این مدیر عامل و دریافت حقوق‌های نجومی، برکنار شد.

شعار سال: بنا به اخبار واصله، این مدیر عامل نجومی بگیر یک شرکت پتروشیمی، که اخیرا در ایام محرم به ماموریت اداری به اروپا رفته بود و خانواده اش را نیز در این سفر به همراه داشته است، براساس گزارش نهاد‌های نظارتی و امنیتی و بررسی تخلفات این مدیر عامل و دریافت حقوق‌های نجومی، برکنار شد.

مدیرعامل نجومی بگیر، یک شرکت پتروشیمی دربوشهر برکنار شد!
شنیده می‌شود متاسفانه برخی از دوستان سیاسی و اداری این مدیر متخلف، فشار‌هایی را برای به انحراف کشاندن پرونده وی آغاز کرده اند!

شایان ذکر است دو روز پیش آقای محسنی اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضاییه اعلام کرده بود تا هر مدیر و مقامی که مرتکب تخلف بشود بلافاصله باید دستگیر و بازداشت شود و موارد تخلفش هم به اطلاع مردم برسد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر صنعت، تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۳۷۶۸، asresanatnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین