پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
شایعات نگران کننده‌ای در خصوص خرید کاتالیست نقره در زیرمجموعه پتروفرهنگ به گوش می‌رسد؛ بنابراین شایعات تلخ گویا طی جلسات علنی و پنهان برخی از مسوولان پتروفرهنگ با "ع-ک" قراراست کاتالیست نقره مورد نیاز یکی از پتروشیمی‌های این هلدینگ از وی با هزینه‌ای بالغ بر ۲ برابر قیمت واقعی خریداری گردد.

شعار سال: شایعات نگران کننده‌ای در خصوص خرید کاتالیست نقره در زیرمجموعه پتروفرهنگ به گوش می‌رسد؛ بنابراین شایعات تلخ گویا طی جلسات علنی و پنهان برخی از مسوولان پتروفرهنگ با "ع-ک" قراراست کاتالیست نقره مورد نیاز یکی از پتروشیمی‌های این هلدینگ از وی با هزینه‌ای بالغ بر ۲ برابر قیمت واقعی خریداری گردد.

ماجرای فشار برای خرید کاتالیست نقره از یک فرد خاص در یکی از پتروشیمی‌های پتروفرهنگ چیست؟ شایعه است؟!

شایعات تا جایی پیش رفته است که، شنیده می‌شود فرد مذکور، تاکید کرده وی به توافقات نهائی با یکی از مسوولان پتروفرهنگ رسیده و اگر چنین نشود مدیرعامل آن شرکت برکنار خواهد شد! لازم است به طورجد نهاد‌های نظارتی به این موضوع ورود کنند و با شفاف سازی لازم بر هدرنرفتن حق فرهنگیان کشور تاکید ورزند!

ماجرای فشار برای خرید کاتالیست نقره از یک فرد خاص در یکی از پتروشیمی‌های پتروفرهنگ چیست؟ شایعه است؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۲۷۰۲۴، naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین