پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده در تلافی حملات فزاینده‌ اخیر به پایگاه‌های نیروهای آمریکایی در منطقه طی چند هفته گذشته، تأسیساتی در شرق سوریه که ادعا می‌شود توسط گروه‌های مورد حمایت ایران استفاده می‌شود، را هدف قرار داده است.

شعارسال: پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده در تلافی حملات فزاینده اخیر به پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در منطقه طی چند هفته گذشته، تأسیساتی در شرق سوریه که ادعا می‌شود توسط گروه‌های مورد حمایت ایران استفاده می‌شود، را هدف قرار داده است.

آمریکا تأسیسات متعلق به گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه را هدف قرار داد

پنتاگون مدعی شده است که در این حمله با استفاده از دو جت جنگنده اف-۱۵ یک انبار تسلیحات مرتبط با گروه‌های هوادار ایران را هدف قرار داده است.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رئیس‌جمهوری آمریکا اولویتی بالاتر از امنیت پرسنل ایالات متحده ندارد و وی حمله امروز را برای روشن کردن این موضوع هدایت کرد که ایالات متحده از خود، پرسنل و منافع این کشور دفاع خواهد کرد».

ارتش ایالات متحده حدود دو هفته قبل نیز مدعی شده بود که حملاتی را علیه «دو تأسیسات در شرق سوریه که متعلق به گروه‌های تحت حمایت ایران هستند»، انجام داده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 18آبان1402، کدخبر: 1416154، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین