پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
در فینال رقابت‌های جام باشگاه های والیبال نشسته جهان ، تیم مس شهر بابک که به نمایندگی از ایران در رقابت‌ها شرکت کرده بود، به مصاف تیم مصر رفت و موفق شد میزبان خود را ۳ بر صفر شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کند. شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۷ به برتری رسیدند و بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

شعارسال: در دیدار پایانی جام باشگاه‌های والیبال نشسته جهان، شاگردان هادی رضایی در سه ست پیاپی موفق شدند نماینده مصر را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را از آن خود کنند.

قهرمانی نماینده ایران(تیم مس شهر بابک) در جام باشگاه‌های والیبال نشسته جهان +فیلم

این مسابقات که در مصر برگزار می‌شد، با برتری مس شهربابک برابر نماینده ژاپن استارت خورد و در ادامه نیز نماینده ایران با برتری برابر نماینده‌های الجزایر، عراق و اوکراین راهی دیدار فینال شد.

در دیدار پایانی مس شهربابک برابر نماینده مصر به عنوان میزبان قرار گرفت. میزبان که از حمایت پرشور بیش از ۲ هزار هوادار خود در تمامی دقایق بهره می‌برد، بازی را پایاپای در ست اول و دوم دنبال کرد. در ست اول این دیدار مس شهربابک موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۱ به برتری دست یابد.

در ست دوم نیز شاگردان هادی رضایی در نمایشی برتر مقابل حریف به پیروزی ۲۵_۱۹ رسیدند تا تنها یک گام برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان فاصله داشته باشند.

در ست پایانی برتری قاطع با مس شهربابک بود که حریف را در خانه‌اش کاملا مقهور قدرت خود کرده بود و با اختلافی قابل تحسین از نماینده مصر پیش افتاد. در نهایت این ماراتن در ست سوم با پیروزی ۲۵-۱۷ به پایان رسید تا شهربابک قهرمانی‌اش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان جشن بگیرد و به عنوان تاریخی در ورزش این شهر دست یابد.

هادی رضایی سرمربی موفق مس شهربابک و تیم ملی، از سوی برگزارکنندگان مسابقات به عنوان مسوول اهدای جوایز به تیم‌های برتر معرفی شد.

داوود علیپوریان کاپیتان تیم مس شهربابک در این دوره از مسابقات بود که در پایان با قهرمانی نماینده ایران همراه شد. عیسی زیراهی، مرتضی مهرزاد، میثم علیپور، حسین گلستانی، حسین فرزانه، محمد خالقی، مهدی بابادی، علیرضا بیگی، عباس برفه، ابوالفضل محرم‌خانی دیگر بازیکنان مس شهربابک در این دوره از مسابقات بودند.

در کادرفنی هادی رضایی در این دوره از رقابت‌ها مهدی عاشوری و هادی حاجی‌زاده حضور داشتند و وی را همراهی می‌کردند.

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27آبان1402، کدخبر: 14020827001134، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین