پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در دیدار با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از حمایت‌ها و مشارکت همه‌جانبه بانک در توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی بویژه طرح نهضت ملی مسکن در استان خبرداد و پیرامون امور و مسائل بانکی و راه‌های مشترک همکاری جهت حل مشکلات و توسعه استان به گفتگو پرداخت.

شعار سال: دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در دیدار با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از حمایت‌ها و مشارکت همه‌جانبه بانک در توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی بویژه طرح نهضت ملی مسکن در استان خبرداد و پیرامون امور و مسائل بانکی و راه‌های مشترک همکاری جهت حل مشکلات و توسعه استان به گفتگو پرداخت.
حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان خراسان رضوی

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این نشست صمیمی به تشریح خدمات و توانمندی‌های بانک ملی ایران نیز پرداخت و گفت: بانک آمادگی کامل دارد تا استان را در توسعه طرح‌های عمرانی حمایت و همراهی کند.

وی با اعلام اینکه این بانک در سال گذشته به تمام تعهداتش در راستای اجرای تسهیلات تکلیفی عمل کرده است؛ افزود: بنا داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به‌عمل آمده بیش از پیش در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم اقدامات مثبت و سازنده‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: مصمم هستیم با تلاش مضاعف یاری‌رسان دولت در اشتغال‌زایی، تکمیل و توسعه طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور باشیم و در این مسیر مصوبات سفر‌های استانی ریاست محترم جمهور و همچنین مصوبات مربوط به نهضت ملی مسکن از اولویت‌های این بانک است.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران بانک مردم و دولت است، گفت: ارائه خدمات گسترده و همه‌جانبه برای تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت سیزدهم از اولویت‌های بانک ملی ایران است.

حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان خراسان رضوی

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف نیاز مشتریان و خلق زنجیره ارزش با قوت ادامه می‌دهد.

در ادامه این نشست، استاندارخراسان رضوی با طرح برخی از مسائل و مشکلات استان خواستار کمک و حمایت گسترده بانک برای رشد نهضت ملی مسکن و توسعه راه‌های استان شد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از توسعه صنایع استان گفت: قدرشناس کمک‌ها و خدمات بانک ملی ایران در امور توسعه استان هستیم.

حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی در این دیدارگفت: با گسترش همکاری‌های دو جانبه می‌توانیم به نفع مردم قدم‌های مناسبی برداریم.

حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب این استان نیز که در این دیدار حضور داشت گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.

حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان خراسان رضوی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۰۵۶۷، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین