پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمود. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری است اداره کل روابط عمومی این اقدامات را به خوبی به مشتریان و عموم مردم بازتاب دهد.

شعار سال: مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمود.

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری است اداره کل روابط عمومی این اقدامات را به خوبی به مشتریان و عموم مردم بازتاب دهد.

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
وی ضمن قدردانی از عملکرد این اداره کل گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک و مشتریان است و نقشی محوری در موفقیت برنامه‌های اجرایی داشته است.

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
نجارزاده با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این اداره کل، تأکید کرد: رعایت نوآوری و خلاقیت در انتشار اخبار موجب جذب بیشتر مخاطبان و توجه بیشتر آن‌ها به رویداد‌های بانک ملی ایران می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۹۴۱۱، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین