پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد. این طرح با هدف پاسخگویی به نیاز‌های همه مشتریان در قالب عقد مرابحه بوده و بدین ترتیب جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می‌توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

طرح تسهیلاتی «مروارید» در بانک ملی ایران رونمایی شد

این طرح با هدف پاسخگویی به نیاز‌های همه مشتریان در قالب عقد مرابحه بوده و بدین ترتیب جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

اشخاص حقوقی (سازمان‌ها و شرکت ها) هم می‌توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می‌تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را انتقال دهد و محدودیتی در پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

لازم به ذکر است، به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می‌گیرد.

دوره ماندگاری، مدت بازپرداخت و نرخ سود مطابق خواست مشتری قابل تغییر و محاسبه است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بانک ملی، تاریخ انتشار: 7مرداد1402، کدخبر: 19390، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین