پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به افزایش میزان سفر‌ها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفر‌ها افزایش پیدا می‌کند، ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

شعار سال: نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به افزایش میزان سفر‌ها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفر‌ها افزایش پیدا می‌کند، ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام (ره)


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می‌تواند بخش مهمی از نیاز‌های مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی‌های لازم به مسافران صورت گیرد.

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام (ره)

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت۱۴۰۳، کدخبر: ۲۱۰۵۵، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین