پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران به عنوان مالک کمیته و همچنین روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش‌ها، آموزش، رفاه و درمان و توسعه سیستم‌ها برگزار شد.

شعار سال: دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران به عنوان مالک کمیته و همچنین روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش‌ها، آموزش، رفاه و درمان و توسعه سیستم‌ها برگزار شد.

دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاظمی، عضو هیات‌عامل و مالک کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی، با تاکید بر اهمیت ویژه به نیروی انسانی در بانک ملی ایران، تصریح کرد: اولویت ما توجه به سرمایه‌های انسانی است. تجربه نشان داده است که روش‌های سنتی کارایی ندارند و باید جایگزین روش‌های نوین در حوزه مدیریت نیروی انسانی شود.

وی همچنین با اشاره به سیستم اچ آر ام (نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی)، گفت: هر سازمانی باید از سیستم اچ آر ام استفاده کند و برای بانک ملی ایران نیز یک ضرورت محسوب می‌شود تا در راستای توانمندسازی شرکتی از این سیستم بهره بگیرد.

در ادامه این نشست، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکار‌ها و دستور‌های لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوط ارایه شد.

گفتنی است؛ اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، دبیری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی را بر عهده داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۰۵۳۸، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین