پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی با هدف پایش راهکار‌های ذیل مضمون یادشده با حضور امیرمسعود رزازان عضو هیات مدیره و معاونت مالی و محمد نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.

شعار سال: دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی با هدف پایش راهکار‌های ذیل مضمون یادشده با حضور امیرمسعود رزازان عضو هیات مدیره و معاونت مالی و محمد نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی در سال ۱۴۰۲


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران رزازان با ارائه رهنمود‌های لازم در حوزه مدیریت دارایی‌های بانک، تسریع در تکمیل سامانه‌های جامع و یکپارچه در این خصوص را خواستار شد.

در ادامه جلسه نجف زاده نیز با ارائه رهنمود‌های لازم در حوزه برنامه‌ریزی و تحول، پیگیری پروژه‌های استراتژیک تا تحقق کامل دستاورد‌ها را به منظور تحقق اهداف کلان بانک ضروری دانست.

در این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، توسعه سیستم‌ها، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، کارپردازی، حسابداری مدیریت و بودجه و حسابداری مالی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکار‌ها و دستور‌های لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوطه اعلام شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۰۵۴۱، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین