پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید خود از سومین جشنواره همام، که در راستای ارائه آثار هنرمندان توانیاب و جانباز برگزار می شود، بازدید و با این هنرمندان گفت و گو کرد.

شعار سال: سومین جشنواره بین‌المللی همام، ویژه توانیابان و جانبازان سرافراز در حوزه‌های هنر‌های تجسمی، صنایع دستی هنر‌های سنتی و موسیقی با حمایت مالی بانک ملی ایران برگزار شده است تا فرآیند ارائه آثار این هنرمندان به مخاطب بیش از پیش تسهیل شود. در این دوره از جشنواره همام، هنرمندان از ۲۷ استان سراسر کشور و ۱۱ کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.
بانک ملی ایران که اسپانسری این دوره از جشنواره همام را به عهده دارد، تلاش کرده است تا با این اقدام، سهولت بخش ارائه آثار این هنرمندان در جشنواره باشد و انگیزه حضور هنرمندان توانیاب را در عرصه‌های رقابتی و عمومی افزایش دهد.

بازدید و گفت‌وگوی مدیرعامل بانک ملی ایران با هنرمندان جشنواره «همام»

در این راستا دکتر ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران طی یک بازدید از نمایشگاه این جشنواره، با هنرمندان حاضر به گفتگو پرداخت و شنوای دغدغه‌ها و مشکلات این هنرمندان بود. نجارزاده در این دیدار، پس از ساعاتی گفتگو با هنرمندان حاضر در این جشنواره، ضمن قدردانی از تلاش این هنرمندان، نسبت به تلاش بانک ملی برای حمایت روز افزون این بانک از جشنواره همام و قشر توانیاب تاکید کرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین