پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 14
کد خبر: ۳۹۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع بانک ملی ایران، در سال جاری با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد.

شعار سال: در این جلسه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ضمن اشاره به اهمیت تحلیل و استفاده از داده‌های بانک، به ضرورت استفاده از این تحلیل ها در سنجش ارزش مشتریان، CRM و طراحی محصولات و خدمات اشاره کردند. همچنین محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خواستار پیگیری نتایج حاصل از پروژه بهبود تجربه مشتریان و تکرار این فرایند شد.

در طول این نشست که روسا‌، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری‌، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری‌، بانکداری خرد‌، سازمان و روش‌ها‌، روابط عمومی‌، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند‌، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.وضعیت پیشبرد پروژه‌هایی چون مرکز تماس یکپارچه‌، اوراق تملی، بخش بندی تفصیلی مشتریان و ملی پیک توسط مدیران پروژه‌ها گزارش گردید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین