پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز بهتر است از راه جذب اسپانسر اقدام کنیم چرا که ساخت استراحتگاه در جاده ها تصادفات را کاهش می دهد.

شعار سال: سرهنگ عین الله جهانی در سیزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۹۶ گفت: با توجه به اینکه بیشترین نقاط حادثه خیز در استانهای اصفهان، فارس، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان و لرستان است پیشنهادهایی را برای جذب اسپانسر برای رفع نقاط حادثه خیز دادیم.

وی افزود: بایستی در جاده ایستگاه های استراحت ایجاد کرد و در این ایستگاه ها اقدام به توزیع اقلام خوراکی و نوشیدنی ها به صورت رایگان کرد تا رانندگان در این ایستگاه ها و چادرهای سلامت استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یکی از علل اصلی تصادفات خستگی و خواب آلودگی است و با ایجاد ایستگاه های استراحت تا حد قابل توجهی تصادفات کاهش می یابد.

سرهنگ جهانی تاکید کرد:از نگاه پلیس تنها شاخص به عامل کاهش تصادفات و تلفات ختم می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 آذر 95 ، کد مطلب: 3842130: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین