پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: وزارت نیرو جلوی تغییر مدیریت و نحوه اجرای سد و نیروگاه کوهرنگ را بگیرد.

شعارسال: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به بحث‌های مطرح شده درباره تغییر مدیریت سد و نیروگاه کوهرنگ برای تونل سوم کوهرنگ اظهار داشت: در روزهای اخیر، وزارت نیرو بحثی درباره تغییر مدیریت پروژه‌های مربوط به تونل سوم کوهرنگ مطرح کرده است.






وی افزود: گفته می‌شود قرار است اجرای سد تونل سوم و نیروگاه کوهرنگ که باید برای تونل سوم زده شود، از استان اصفهان گرفته می‌شود که این موضوع اصلاً صحیح نیست.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با انتقاد از مطرح شدن این شایعات تصریح کرد: نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به طور جدی مخالف این موضوع هستند و پیگیریم که اجازه ندهیم این موضوع عملیاتی شود.

وی بیان کرد: به نظر من اگر قرار است مدیریت صورت گیرد، مدیریت باید در سطح کلان صورت گیرد نه اینکه از استانی بگیرند و به استان دیگری واگذار کنند.

موسوی لارگانی افزود: نیروگاه‌ها بر اساس اصل 44 قانون اساسی باید به بخش خصوصی واگذار شود و دولت نمی‌تواند به دولت واگذار کند و این کار، کار صحیحی نیست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مردم استان اصفهان با مشکلات مختلف در زمینه آب آشامیدنی مواجه هستند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی و اقدامات مناسبی از سوی مسئولان صورت گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1آذر1394، کدمطلب: 923526: www.tasnimnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین