پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت از جبهه مقاومت در تمام منطقه نفوذ آمریکا حتی در آمریکای لاتین راهبرد انقلاب اسلامی است.

شعار سال: سردار محمدحسین سپهر در همایش «گفتمان ولایت» در جمع هادیان سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایستادگی انقلابی در مقابل نظام سلطه نخستین راهبرد انقلاب اسلامی از نظر مقام معظم رهبری است اظهار کرد: راهی به غیر از ایستادگی در مقابل آمریکا برای حفظ انقلاب اسلامی نداریم.

وی، حمایت از جبهه مقاومت در تمام منطقه نفوذ آمریکا حتی در آمریکای لاتین را دومین راهبرد انقلاب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام جنگ‌هایی که در جهان اسلام کلید زده به واسطه شکست در مقابل انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: جبهه حق در کشورهای سوریه، یمن، لیبی و عراق به واسطه مقاومت اسلامی به پیروزی می‌رسد و هیمنه استکبار شکسته می‌شود.

سپهر، استحکام درونی قدرت را از دیگر راهبردهای انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: مجلس، قوه قضائیه، شورای شهر، استاندار و فرمانداری می‌خواهیم که در مسیر دفاع از انقلاب و شهدا گام بردارد.

وی با بیان اینکه اگر نماینده‌ای در آمریکا به کنگره یا قانون اساسی این کشور توهین کند تمام هستی خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: برخی از افراد در کشور ما هر اشتباهی می‌خواهند، می‌کنند اما به سپاه که برای دفاع از انقلاب خون می‌دهد نسبت فعالیت کار سیاسی می‌دهند.

این مسؤول، ایران اسلامی را قدرت نوظهور دفاعی در جهان ذکر کرد و گفت: آمریکا و همپیمانان آن از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر فردی در برابر انقلاب ایستادگی کند سپاه در مقابل او می‌ایستد، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اصلی‌ترین ماموریت سپاه طبق قانون اساسی است.

وی، صهیونیست‌ها را مرکز تصمیم‌گیری برای مبارزه با انقلاب اسلامی در دنیا عنوان کرد و یادآور شد: با تکیه به سخنان و خط‌مشی‌هایی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند می‌توانیم از توطئه‌های دشمنان عبور کنیم.

سپهر با تأکید براینکه همه باید عمار رهبر معظم انقلاب باشیم، اظهار کرد: نقش عمار تولید قدرت برای امام خود و روشنگری است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تولید قدرت دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: باید راهکارهای فکری، سیاسی و اجتماعی با توجه با ذائقه‌های مختلف مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه هادیان سیاسی باید عمارگونه و مانند مالک اشتر به روشنگری بپردازند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نیاز به تولید فکر، اندیشه و روش برای عمل به اندازه و به‌موقع دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 253311: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین