پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
در حالی که عربستان درعرصه نظامی در یمن با شکست مواجه شده، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه با دو فروند موشک زلزال 2 مزدوران ارتش سعودی از جمله شماری از نیروهای ائتلاف غربی- عربی را در جنوب الموسم در جیزان واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد و بار دیگر قدرت رزم و توان موشکی محور مقاومت در یمن را به رخ دشمنان کشاند.

شعار سالدر تداوم عملیات نظامی علیه مواضع متجاوزان سعودی، نیروهای یمنی پس از شناسایی مواضع نظامیان عربستانی و مزدوران وابسته، دو فروند موشک «زلزال2» را به سمت موقعیت نظامی نیروهای ائتلاف در جنوب الموسم در جیزان شلیک کردند که خسارات زیادی به دشمن متجاوز سعودی وارد شد و چندین نفر از نظامیان ائتلاف خودساخته سعودی به هلاکت رسیدند.

محور مقاومت در یمن که اکنون به کابوس متجاوزان تبدیل گشته، با افزایش روز افزون قدرت موشکی نیروهای خود و شدت دادن به حملات موشکی علیه دشمن متجاوز سعودی تا عمق پایتخت عربستان، لرزه بر تن دشمن متجاوز انداخته است.
در حالی که شکست های نظامیان ائتلاف عربی- آمریکایی به سرکردگی عربستان در جنگ یمن همچنان تداوم دارد، گزارش های میدانی حاکی از تثبیت پیروزی های محور مقاومت در یمن در عرصه نبرد میدانی و نمایش مقتدرانه توان دفاعی محور مقاومت علیه متجاوزان است.
اکنون که محور مقاومت، مدافع حاکمیت سرزمینی یمن در برابر هرگونه تجاوز شده، به نظر می رسد که افزایش قدرت موشکی نیروهای مقاومت در یمن، موجی از ترس و وحشت را در میان نظامیان متجاوز سعودی به همراه داشته و توان دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان به عنوان یک موضع برتر دفاعی علیه متجاوزان سعودی، نقشی تاثیرگذار در تحولات منطقه ایفا کرده است.
افزون برآن، پیروزی های ارتش و نیروهای یمنی در برابر دشمن متجاوز سعودی تاکنون موجب شده که سعودی ها، ضمن اذعان به شکست نظامی خود در یمن، نتواند به اهداف نامشروعشان در صحنه جنگ میدانی دست یابند.
افزایش روز افزون قدرت موشکی محور مقاومت در یمن در حالی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن، نه تنها بر توان دفاعی و قدرت نظامی خود، به طور روزافزون، افزوده اند، بلکه به دفاع پرصلابت خود علیه هرگونه تجاوز به سرزمین یمن، ادامه می دهند.
حقیقت آن است، در عصری که دشمنان منطقه ای هیچ گونه پایبندی به ارزش های انسانی و احترام به حقوق ملت ها ندارند، برخورداری از توان موشکی مقتدر، نه فقط یک ضرورت انکارناپذیر، که حقی مصرح برای همه کشورها است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 96، کدمطلب:82562185 (6027625)، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
یمن پاره تن جهان اسلام است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین