پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
تک‏‎تیراندازان ارتش یمن و انصارالله روز گذشته ۹ نفر از «عناصر مزدور» وابسته به ائتلاف سعودی را در پایگاه‎های مختلف در استان مأرب و الجوف یمن از پای درآوردند.

شعارسال: تعداد زیادی از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی طی روزهای اخیر در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در مناطق مختلف استان‎های مارب، صنعاء و الجوف کشته شده‎اند.

خبرگزاری رسمی یمن «سبا» اعلام کرد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز(پنجشنبه) 9 نفر دیگر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در منطقه صراوح استان مارب و منطقه المصلوب استان الجوف از پای دربیاورند.

هفت نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی نیز روز شنبه گذشته در عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در منطقه «صراوح» استان مأرب کشته و 9 نفر دیگر نیز در جبهه‌های تعز، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

شبکه المسیره روز دوشنبه گذشته به نقل از منابع نظامی یمن گزارش داده بود که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله فقط طی یک هفته گذشته، 91 نفر از عناصر مزدور از جمله تعدادی از فرماندهان آنها را دو منطقه صراوح استان مارب و نهم استان صنعاء از پای در بیاورند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار 27مهرماه 96، کد خبر 13960727000338 : ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
نیرو های انصارالله و ارتش یمن ضربه های سنگینی را به متجاوزان سعودی وارد ساخته اند ؛ بهتر است سعودی ها هرچه سریع تر خود را از باتلاق یمن نجات دهند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین