پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
عضو جامعه مهندسین از برگزاری همایش سراسری و معرفی نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات 96 خبر داد و گفت: نشست‌های مشترک اصولگرایان زیر نظر آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حال برگزاریست.
شعار سال: احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین از برگزاری نشست‌های مشترک اصولگرایان تحت نظر آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد و اظهار داشت: همه تلاش اصولگرایان رسیدن به نامزد واحد برای انتخابات 96 هستند.

نیک‌فر با بیان اینکه اصولگرایان فعلا ورود مصداقی نداشته‌اند و در صدد هستند که یک شورای هماهنگی برای ائتلاف سراسری تشکیل شود، افزود: در حال حاضر اصولگرایان در حال تدوین و سازماندهی ساز و کار مناسب برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه در حال حاضر در این نشست‌های مشترک همه احزاب اصولگرا و شخصیت‌های حقیقی حضور دارند و این جلسات با محوریت جامعه روحانیت پیش می‌رود، گفت: در واقع اصولگرایان هنوز مشغول سازماندهی ائتلاف نهایی هستند.

وی همچنین از برگزاری همایش سراسری و معرفی نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات 96 در این همایش خبر داد و گفت: پس از انجام کارهای مربوط به ائتلاف و اعلام رسمی تشکیل آن، این همایش برگزار خواهد شد.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کد مطلب: 13950922000991، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین