پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
دبیرکل جدید جمعیت رهپویان از معرفی کاندیدای این تشکل سیاسی برای انتخابات ۹۶ به ائتلاف اصولگرایان تا پایان آذر خبر داد.

شعار سال: پرویز سروری دبیرکل جدید جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیتهای تشکل متبوعش در انتخابات 96، اظهار کرد: در حال حاضر در جلسات شورای مرکزی چند گزینه انتخابات 96 در حال بررسی هستند.

وی افزود: نهایتاً تا پایان آذرماه، نامزد نهایی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را به ائتلاف اصولگرایان معرفی می‌کنیم.

پیشتر لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی نامزد نهایی این تشکل اصولگرا به ائتلاف اصولگرایان گفته بود که یکی از گزینه‌های این جمعیت برای انتخابات ریاست جمهوری 96 الیاس نادران است.

اخیراً دبیر حزب مؤتلفه استان تهران نیز گفته بود که این حزب در انتخابات 96 به ائتلاف اصولگرایان پایبند است در عین حال محمد نبی حبیبی دبیرکل این حزب از 8 گزینه در حال بررسی در این حزب برای انتخابات 96 خبر داده بود.

برخی اخبار از افرادی همچون یحیی آل‌اسحاق، محمدنبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، حسن غفوری‌فرد، مصطفی میرسلیم و حمیدرضا ترقی به‌عنوان نامزدهای در حال بررسی حزب مؤتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده یاد می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 آذر 95 ، کد مطلب: 1263116: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین