پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه گزینه این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری روحانی است، گفت: نشست امروز برای هماهنگی کنگره‌های استانی است که در آینده برگزار خواهد شد.

شعار سال: حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در حاشیه نشست انتخاباتی حزب متبوعش که در دفتر نشر انقلاب اسلامی واقع در خیابان سعادت آباد تهران برگزار شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره این نشست اظهار داشت: چون کنگره‌های استانی برگزار خواهد شد این نشست برای هماهنگی آن برگزار شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره گزینه انتخاباتی کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: گزینه ما مشخص است و قطعا روحانی خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به سوال دیگر فارس پیرامون اعضای حاضر در این نشست خاطرنشان کرد: دبیران اول حزب استان‌ها و دفاتر کنگره در استان‌ها حاضران این جلسه هستند.

مرعشی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال تصمیم‌گیری و تصویب مسئله‌ای مهم در این جلسه این مسئله را بعید دانست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان و در پاسخ به سوالی پیرامون گزینه‌های کارگزاران برای انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: در این مورد هنوز به لیستی نرسیده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه کارگزاران برای شهرداری تهران محسن هاشمی است، گفت: نه؛ هنوز گزینه ما مشخص نشده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 6 دي 1395، کد مطلب: 13951006000818:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین