پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
در الکامپ بیست و دوم ۵۰ سرویس برتر در بستر شبکه ملی اطلاعات در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
شعار سال: رضا باقری اصل در نشست خبری معرفی سالن دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: دستگاه های اجرایی می بایست تا شناسنامه خدمات الکترونیک و سطح الکترونیکی و بلوغ هر خدمت را در این نمایشگاه عرضه کنند.

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات از انز خبر داد و گفت: هم اکنون استعلامات میان دستگاهی به صورت رایگان و در بستر این شبکه در حال انجام است به نحوی که بالغ بر ۸ سرویس پایه دولتی از جمله سرویس پست، ثبت احوال، سازمان مدیریت، سرویس های پایه وزارت بهداشت و سرویس های ناجا به این مرکز متصل شده اند و برخی نیز در حال اتصال هستند.

به گفته وی، با اجرای این فاز مدل اصلی توسعه دولت الکترونیک در برنامه شش محقق خواهد شد.

باقری اصل در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به خبرنگاری در مورد اجرای موفقیت آمیز طرح سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ گفت: با توجه به زیرساخت های راه اندازی شده برای شبکه ملی اطلاعات و در بستر دولت الکترونیک حدود ۴۷ درصد مردم توانستند به صورت آنلاین در طرح سرشماری شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیک می تواند سبب افزایش بهره وری شود، خاطرنشان کرد: در دوران گذر به سمت فاز دوم دولت الکترونیک هستیم و بر مبنای مصوبه های سال ۹۳، نقشه دولت الکترونیکی در حال اجرا در کشور است و انتظار داریم تا پایان دولت یازدهم اکثر اهداف این برنامه راهبردی محقق شود.

وی یکپارچه سازی خدمات دستگاه های اجرایی را از جمله اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود مصادف با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری شاهد بروز خدمات دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کد مطلب: 95092515934، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین