پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از خدمات الکترونیکی دستگاه‌ های دولتی، 50 سرویس برتر در الکامپ ٢٢ معرفی شدند.
شعار سال: از ستاد خبری الکامپ، رضا باقری اصل با بیان اینکه ارزیابی تمامی خدمات الکترونیکی دولت بر مبنای وضعیت پرتال، اطلاع رسانی و خدمات دهی با تعریف پارامترهای مختلف به اتمام رسیده است، افزود: این ارزیابی برای ٧١ دستگاه دارای شناسنامه خدمات انجام شد و اکنون نتایج آن نهایی شده است.

وی گفت: طبق نتایج ارزیابی انجام شده، 5٠ سرویس دستگاه های دولتی، به عنوان سرویس برتر انتخاب و در سالن دولت الکترونیک بیست و دومین نمایشگاه الکامپ معرفی شده اند.

باقری اصل، نحوه اطلاع رسانی سرویس، ارائه موثر در سطح وب، نحوه تعامل و استعلامات سرویس را از جمله مواردی عنوان کرد که در ارزیابی این خدمات مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: برآوردها نشان می دهد که نسبت به سال گذشته دستگاه های اجرایی در الکترونیکی شدن رشد خوبی را داشته اند اما تا یکپارچکی این خدمات فاصله زیاد است. عرضه خدمات برتر در نمایشگاه الکامپ می تواند مشوقی برای سایر دستگاه‌ها باشد تا به الکترونیکی شدن خود سرعت دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27 آذر 1395، کد مطلب: 82349925 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین