پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان به همراه طاهری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اسلامی راد مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری در معیت عباسعلی عرب مدیر کل زندانهای استان از پروژه‌ بازداشتگاه و کانون اصلاح و تربیت سمنان که در حال احداث می‌باشد، بازدید کرد.
شعارسال: استاندار سمنان در بازدید از ساختمان بازداشتگاه، ضمن قول مساعد برای کمک به تکمیل این پروژه گفت: همه باید برای تسریع در ساخت دیوار پیرامونی بازداشتگاه همکاری کنیم تا هرچه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

خباز همچنین در بازدید از پروژه در حال احداث کانون اصلاح و تربیت خاطرنشان کرد: انشاءاله با پیگیری از طریق مرکز، نسبت به تامین اعتبار ساخت کانون اصلاح و تربیت سمنان از منابع ملی و استانی اقدام خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از زمان آغاز این پروژه‌ها تاکنون بیان داشت: پس از سالها انتظار، با پیگیری‌هایی که در طول این مدت صورت گرفت، خوشبختانه اعتبار پروژه‌های زندان سمنان و دامغان در لایحه بودجه سال ۹۵ گنجانده شده است که امیدواریم با تامین اعتبار در سال آینده، ساخت این دو پروژه نیز ادامه یابد.

سعید طاهری همچنین درخصوص تامین اعتبار ساخت دیوار محوطه بازداشتگاه و کانون قول مساعد داد.

در این بازدید مدیر کل زندانهای استان با ارائه گزارشی از روند ساخت و وضعیت کنونی این پروژه‌ها اظهار داشت: استان سمنان جزو استانهایی است که در حال حاضر فاقد بازداشتگاه مناسب و کانون اصلاح و تربیت می‌باشند و به همین دلیل زندانیان زیر ۱۸ سالی که مطابق قانون می‌بایست در کانون نگهداری شوند، در داخل بندی جداگانه در زندانهای استان تحمل حبس می‌نمایند.

عباسعلی عرب خاطرنشان کرد: ساخت بازداشتگاه سمنان بیش از یک سال است که به پایان رسیده و توسط پیمانکار تحویل گردیده، اما متاسفانه به دلیل نداشتن دیوار پیرامونی و دیوار هواخوری به بهره‌برداری نرسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت دولت محترم و مسئولین استانی کار ساخت کانون اصلاح و تربیت نیز هرچه زودتر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گفتنی است پروژه بازداشتگاه سمنان که در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۰۳ متر مربع ساخته شده، در سال ۹۳ به پایان رسیده و تحویل گردیده است، اما به دلیل نداشتن دیوار اصلی زندان عملا قابل بهره‌برداری نمی‌باشد. این بازداشتگاه گنجایش نگهداری ۱۰۰ نفر زندانی را دارا می‌باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اداره زندانهای سمنان، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1394، کدخبر: - ، www.semnanprisons.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین