پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
معاون علمی- پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای سیاست های نظام، که همان احترام به پژوهش، تبدیل پژوهش به محصول و عرضه آن به بازار است گام برداشته است.

شعار سال:


علی دستفان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت هفته پژوهش در کشور گفت: به حمدالله دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای سیاست های نظام، که همان احترام به پژوهش، تبدیل پژوهش به محصول و عرضه آن به بازار است گام برداشته است و در این راستا در حال انجام وظیفه می باشد.

علی دستفان همچنین ادامه داد: در سال های اخیر با توجه به برگزاری جلسات متعدد با وزارت علوم شاهد رشد قابل توجه در عرصه های مختلف علمی-پژوهشی در دانشگاه بوده ایم و خوشبختانه فضای کار علمی- پژوهشی در دانشگاه صنعتی شاهرود بسیار گسترده می باشد و این دانشگاه همکاری های مشترک در سطح ملی نیز داشته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با ابراز رضایت از عملکرد دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود در سال جاری اقدام به عقد تفاهم نامه ها و قراردادها بین دانشگاه و سازمانها و شرکتهای ملی و منطقه ای، همکاری فعال با پژوهشگاه نیرو نموده است و خوشبختانه عملکرد دفتر ارتباط با صنعت در سطح خوبی قرار دارد.

دستفان همچنین در حوزه پژوهش نیز افزود: حوزه پژوهش دانشگاه در برگزاری همایشها و نمایشگاه ها نقش فعال داشته و در طی یکسال اخیر این حوزه به برگزاری کارگاهها و همایشهای علمی، نمایشگاه پژوهش و بازار ملی، نمایشگاه پژوهش و فن بازار استانی، نمایشگاه کتاب داخلی و استانی و برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور اقدام نموده است.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه علمی- پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود عنوان کرد: امیدواریم که این حرکات ادامه دار باشد و همه همکاران در راستای توجه بیشتر به کیفیت تولیدات علمی، تقویت زیرساختها وتجهیزات آزمایشگاهی، افزایش سهم درآمد اختصاصی از پژوهش، تقویت بدنه کارشناسی پژوهش گام بردارند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی داهی، تاریخ انتشار 28 آذر 1395، www.dahi.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
آقای رئیس محترم دانشگاه، فقط داری شعار میدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین