پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
تروریست‌های داعش با انتشار فیلم جدیدی علاوه بر ایران، آمریکا، روسیه و چین، این بار مکزیک و ژاپن را نیز تهدید به حملات تروریستی کردند.

شعار سال: تروریست‌های داعش با انتشار فیلم جدیدی علاوه بر ایران، آمریکا، روسیه و چین، این بار مکزیک و ژاپن را نیز تهدید به حملات تروریستی کردند.

به گزارش آی بی تایمز؛ داعش با انتشار فیلم جدید، تمام کشورهایی که به نوعی با این گروه تروریستی در سوریه و عراق مبارزه می‌کنند را به انتقام و انجام عملیات خرابکارانه تهدید کرد. هنگام پخش فیلم، صدایی که انگلیسی را کاملا روان صحبت می‌کند، شنیده می‌شود. گوینده مدعی می‌شود حملات علیه داعش، حمله به اسلام است و تمام کشورهایی که علیه داعش در سوریه و عراق می‌جنگند شامل ایران، روسیه و آمریکا، کافر هستند.

گوینده فیلم داعش در ادامه به گستردگی قلمرو این گروه تروریستی اشاره و آن را با کشورهای کوچکی مانند انگلیس، بلژیک و قطر مقایسه می‌کند. گوینده مدعی می‌شود قلمرو کنونی داعش از مساحت کشور انگلیس بزرگتر است و 8 برابر بلژیک و 30 برابر قطر است.


*مقایسه قلمرو داعش با کشورهای انگلیس، بلژیک و قطر

وی سپس آمار خودکشی میان سربازان آمریکایی را مورد تمسخر قرار می‌دهد. گوینده مدعی می‌شود: اطاعت ما از پروردگار عامل شکوه و جلال ما است. ما در اشاعه و تبلیغ توحید هیچ سازشی را نمی‌پذیریم. ما فقط در برابر خداوند متعال تسلیم می‌شویم.





*نشان دادن آمار بالای خودکشی میان سربازان آمریکایی


این فیلم دارای کیفیت گرافیکی بالا همراه با جلوه‌های ویژه فراوانی است. گوینده ارتش آمریکا را بسیار ضعیف توصیف می‌کند و می‌گوید: آنها با 60 کشور متحد شده‌اند تا علیه داعش بجنگند، آنها ائتلاف شیطان هستند. هرچقدر تعداد این ائتلاف شیطانی بیشتر شود، ما در عزم خود راسخ‌تر خواهیم شد.

*تنوع قومی و نژادی میان اعضای داعش


*تهدید ایران از سوی داعش

داعش پس از حملات تروریستی پاریس، چند فیلم تهدیدآمیز منتشر کرده بود. آنها مسئولیت چندین حمله تروریستی مختلف در گوشه و کنار جهان را برعهده گرفتند و در یکی از فیلم‌ها، نیویورک و واشینگتن را به انجام حمله تروریستی همانند حملات پاریس تهدید کردند.

فیلم‌ها، حملات و تهدیدات تروریستی داعش از زمانیکه افزایش یافت که در بسیاری از جبهه‌ها متحمل خسارات فراوانی شدند و شهرهای مهم و استراتژیک تحت تسلط خود را در سوریه و عراق از دست دادند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت بولتن نيوز، تاریخ انتشار: 5 آذر 1394، کد مطلب: ۴۶۷۷۷۸:www. bultannews.com


خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
اقا کلی خندیدم. جوجه های سیاه رو خوب اومدین . راستی مواظب سایت خودتون هم باشین. جوجه سیاه ها توی هک هم هستن ها .
مدیر پایگاه توکل بر خدا - سربازهای امام زمان هم بیکار نیستند آقای یاشار . پیشنهاد می کنیم سری به سایت گرداب بزنید. قدرت سرمایه های ملی ما در حوزه جنگ نرم و فضاهای سایبری بشکل مناسبی به نمایش گذاشته شده است.
خداوند مردمان این سرزمین و امت اسلام را از هرگونه تجاوز و تهاجم بدور بدارد. آمین
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
حالا که داعش داره میاد من چی بپوشم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!


از فردا درسرتاسر ایران سوال همه خانوما
:))
رزيتا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
خدا نكنه به هيچ جايي حمله كنن ، چرا انسانها احترامي براي ارامش همديگه قايل نيستند ، حرص ثروت ، مقام ، قدرت و.... جلو چشمهارو گرفته. لطفا زندگي كنيد حمله چرا، چي ميخواد ثابت بشه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
جوجه های سیاه ایران را تهدید کردند؟ غلط کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین