پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲
غلامرضا کاتب با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پروژه قرار بود مهرماه به بهره برداری برسد که به آبان ماه موکول شد.

شعار سال: وی ادامه داد: پروژه متروی تهران گرمسار اواخر آبان ماه جاری و یا حداکثر ظرف یک ماه آینده افتتاح می شود.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان راه اندازی این مترو را به سود شهرستان های پیرامونی گرمسار دانست و گفت: حتی مردم سمنان می توانند با سفر به گرمسار از طریق این مترو در یک زمان 30 تا 45 دقیقه ای به مترو جوانمرد قصاب در تهران منتقل و از آنجا به شبکه متروی تهران و حومه متصل شوند.

کاتب با بیان اینکه با راه اندازی این خط مترو، ارتباط با پایتخت با سهولت و سرعت بیشتری انجام می شود گفت: این پروژه یکی از مطالبات مردم منطقه بود که خوشبختانه در آستانه تحقق است.

عضو هیئت ریسه مجلس دهم با اشاره به وجود چندین مرکز دانشگاهی در سه شهر گرمسار، ایوانکی و آرادان و سرانه بالای دانشجویان در این شهرستان، افزود: راه اندازی این خط می تواند به تقویت این بخش نیز کمک کرده و زمینه جذب دانشجوی بیشتری برای مراکز دانشگاهی خوب این منطقه فراهم می شود.

کاتب در خصوص عوارض بالای آزادراه قم-گرمسار و عدم وجود تاکسی های خطی به دلیل عدم صرفه اقتصادی در این محور گفت: متاسفانه این مشکل وجود دارد و در همین راستا مذاکراتی با وزیر راه و شهرسازی و حتی رییس جمهور داشتیم اما واقعیت این است که این پروژه دولتی نیست.

وی با بیان اینکه مردم از عوارض بالا گلایه دارند، ادامه داد: مسئولان این پروژه مدعی هستند که قرارگاه خاتم بیش از سه هزار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه کرده و این پول باید از طریق عوارض برگردد لذا پیگیری های ما در این ارتباط به نتیجه نرسید اما به هر حال این مشکل وجود دارد و مردم انتظار دارند که رفع شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آکابانو، تاریخ ، کد مطلب: : www.akabanoo.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین