پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
هنگامی که در سالهای پایانی عمر مبارک مرحوم آیت الله مهدوی کنی، یک فرمانده ارشد سپاه به خدمت ایشان رسید، با وجود حال نامساعد، ایشان حدود پانزده دقیقه در میان کتابهایشان گشتند و حدیثی را پیدا کردند و برای وی خواندند.

شعارسال: سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر خاطره ای از یکی از دیدارهایش با حضرت آیت الله مهدوی کنی پرداخت و گفت: هنگامی که در سالهای پایانی عمر مبارک مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی، به خدمت ایشان رسیدیم، با وجود مریض احوالی و حال نامساعد، ایشان حدود پانزده دقیقه در میان کتابهایشان گشتند و حدیثی را از پیامبر اکرم (ص) پیدا کردند و برای ما خواندند.

وی افزود: آن حدیث این بود "مرا در ميان ضعيفان بجوييد، زيرا كه شما به واسطه مردمان ضعيف است كه روزى مى خوريد و يارى مى شويد؛ در حقيقت خداوند اين امت را به واسطه دعا و نماز و اخلاص ضعيفان آن، يارى مى كند".

گفتنی است قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تاکنون 34 هزار و 312 پروژه اعم از ساخت سرویس های بهداشتی، خانه های مددجویان، غسالخانه، موج شکن، مسجد و ... را در نقاط محروم کشور به انجام رسانده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 2دی1395، کدخبر: 258687: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین