پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
گلایه های زنبورداران خوزستانی از عدم توجه جهاد کشاورزی در حاشیه همایش آموزشی زنبورداران کشور در سلمانشهر عنوان شد.

شعار سال: در روز پایانی همایش زنبورداران کشور که در مرکز آموزش جهاد کشاورزی سلمانشهر مازندران برگزار شد، زنبورداران لالی مسجدسلیمان مراتب گله مندی خود از بی توجهی جهاد کشاورزی خوزستان را اعلام نمودند.

مجید شیخی زنبوردار اهل مسجد سلیمان خوزستان:

هیچ کدام از زنبورداران کشور به اندازه ما خوزستانی ها مشکل ندارند

محسن شیخی یکی دیگر از زنبورداران لالی مسجدسلیمان نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: خوشحالم که یک روزنامه نگار خوزستانی به همراه همکاران مازندرانی خود در سلمانشهر مازندران درد دل ما را منعکس می کنند.

البته مشکلات ما خوزستانی ها در این خصوص زیاد است، اما متأسفانه یکی از مهم ترین مشکلات ما در استان خوزستان عدم توجه به زنبورداران است.

شیخی در ادامه تأکید کرد: چرا در استان ما از برگزاری دوره های آموزشی مدرن و جدید زنبورداری به ویژه دوره های ژل درمانی، زنبوردرمانی و شیوه های تکنیک های جدید زنبورداری خبری نیست. ما در این همایش متوجه شدیم هیچ کدام از زنبورداران کشور به اندازه ما خوزستانی ها مشکل ندارند.

این زنبوردار مسجدسلیمانی تصریح کرد: من اولین باری است که در چنین همایشی در مازندران شرکت می کنم، البته با هزینه شخصی آمده ام و حدود 600 هزار تومان هزینه کرده ام و هیچ کمکی از طرف جهاد کشاورزی خوزستان به ما نشده و نمی شود و مجبوریم برای بالابردن سطح دانش مان در فصل سرما و یخبندان از خوزستان به غرب مازندران بیاییم، چون در خوزستان خبری از برگزاری چنین همایش ها و کارگاه های آموزشی نیست. البته ما خوزستانی ها امروز خوشحال شدیم که خبرنگاران این منطقه که اتفاقاً یکی از شما هم خوزستانی هستید، به حرف ها و درد دل های ما گوش دادید و در این هوای سرد دل مان گرم شد.

این همایش با حضور بیش از 200 زنبوردار از سراسر کشور به مدت دو روز در آخرین روزهای فصل پاییز سال جاری در مرکز آموزش جهاد کشاورزی سلمانشهر واقع در عباس آباد غرب مازندران برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دریاسر، تاریخ 30 آذر 95، کد مطلب: 16896: www.daryasar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین