پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
یک منبع محلی در نینوا گفت که یکی از خطیبان داعش در نماز جمعه یکی از مساجد غرب موصل از حادثه ای قریب الوقوع در خلیج‌فارس خبر داد و اردوغان را به حوادث خونین بیشتری تهدید کرده است.
شعار سال:

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر از پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع محلی در نینوا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد خطبه‌ای در یکی از مساجد غرب موصل به‌وسیله داعشی‌ها ایراد شد که از حادثه‌ای قریب‌الوقوع در خلیج‌فارس خبر می‌دهد. همچنین این خطبه که ماهیتی خشم‌آلود داشت، حاکم استانبول را به حوادث خونین بیشتری تهدید کرد که به طور ضمنی به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه اشاره دارد.

به گزارش سومریه‌نیوز، این منبع تاکید کرد یکی از خطیبان داعش در خطبه نماز جمعه در یکی از مساجد غرب موصل به موضوعات جنجال برانگیزی پرداخت که شاید مهمترین آن‌ها تصمیم ابوبکر بغدادی به توقف مهاجرت به موصل از بیش از 1 سال پیش و ملزم کردن مهاجران به ماندن در کشورهایشان تا زمان صدور دستورات لازم باشد. این خطیب داعش همچنین از اعلام قریب‌الوقوع تاسیس 10 ایالت در خلیج‌فارس سخن گفت.

وی توضیح داد که در خطبه روز جمعه تاکید شد که جنگ الباب در سوریه، جهنمی برای نیروهای ترکیه خواهد بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 5 دی 1395، کدمطلب:171148  www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین