پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوای عراق شامگاه جمعه اعلام کرد که نیروهای عراقی آکادمی پلیس و مرکز حمل و نقل شهر موصل واقع در شمال این شهر را آزاد کردند

شعار سال: به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، سرلشکر رشید یارالله فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا افزود: نیروهای عراقی همچنین کارخانه سیمان و منطقه الهیاکل واقع در شمال شرق موصل را از تروریست ها بازپس گرفتند.

وی افزود : شمار زیادی از تروریست ها درعملیات نیروهای عراقی کشته شدند.

درهمین حال جنگنده های عراقی مواضع تروریست ها را در شهر موصل هدف قرار دادند که در این حملات دستکم 54 تروریست کشته شدند.

روز گذشته نیز شماری زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش در حمله توپخانه ای ارتش عراق به یک اردوگاه آنها در جنوب موصل کشته شدند.

این درحالی است که فرماندهان عراقی اعلام کرده اند که ساحل شرقی رود دجله در شهر موصل طی روزهای آینده بطور کامل از وجود گروه تروریستی داعش آزاد خواهد شد و نیروهای عراقی به ساحل دجله و پل های ارتباطی بر روی آن در دو سوی شهر خواهند رسید.

عملیات آزادسازی شهر موصل از اشغال گروه تروریستی داعش در 17سپتامبر (26 مهرماه) با فرمان «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آغاز شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3 دی 1395، کد مطلب: 82358048، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین