پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه دخالتی در پرداخت حقوق‌ معلمان ندارد، عنوان کرد: تاخیر در تامین منابع تنها علت تاخیر در پرداخت‌ حقوق معلمان است.

شعارسال: پرداخت حقوق‌ معلم‌ها طی یک سال گذشته با تاخیر مواجه شده است، به گونه‌ای که سال گذشته معلمان 24 تا 27 هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کردند اما امسال تا پایان آبان حقوق معلم‌ها 28 تا 30 هر ماه به حساب آنها واریز می‌شد اما در ماه اخیر، تاخیر در پرداخت‌‌ها افزایش یافت و معلمان حقوق ماه آذر خود را 4 تا 5 دی دریافت کردند که این افزایش تاخیرها موجب ایجاد نگرانی‌هایی در معلمان شده است.

منصور مجاوری، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره علت تاخیر در پراخت حقوق معلمان، گفت: وزارت آموزش و پرورش 23 تا 25 هر ماه اسامی معلمان را به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال می‌کند و این وزارتخانه بر اساس تامین اعتبار، اسامی ارسالی از وزارتخانه‌های مختلف را به بانک مرکزی برای پرداخت حقوق معرفی می‌کند.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به شبهه‌های ایجاد شده در خصوص اینکه وزارت آموزش و پرورش به موقع بودجه لازم را دریافت می‌کند اما با تاخیر واریز‌ها را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: هیچ وزارتخانه یا شخصی در واریز حقوق معلمان دخالتی ندارد و پرداخت‌ها تنها توسط بانک مرکزی انجام می‌شود.

وی در ادامه درباره علت تاخیر در پرداخت‌های حقوق معلمان، عنوان کرد: به محض تامین منابع، حقوق‌ها واریز می‌شود، بنابراین در این میان جز تاخیر در تامین منابع هیچ علت دیگری برای پرداخت‌ حقوق معلمان وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 5 دی 1395، کدمطلب: 171359 ،www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین