پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
معاون وزیر آموزش و پرورش از وجود 106 هزار واحد آموزشی در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعیت دانش آموزان نیز 13 و نیم میلیون نفر می باشد.
شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری صبح امروز در آیین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت این ایام؛ امر تعلیم و تربیت را فعالیت بسیار گسترده ای عنوان کرد که تنها مربوط به یک وزارتخانه یا تعدادی کارشناس، وزیر و ... نیست.

وی فرایند تعلیم و تربیت را موضوعی پیچیده و عمیق و دقیق دانست که آینده کشور به محصول آن بستگی دارد و افزود: بنابراین بایستی همه در این حوزه همکاری کنند و هر کس در حوزه خود در راستای این وظیفه سنگین مشارکت کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از وجود 106 هزار واحد آموزشی در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعیت دانش آموزان نیز 13 و نیم میلیون نفر می باشد.

وی به نقش دانش آموزان در امر مشارکت و همکاری در موضوع تعلیم و تربیت نیز اشاره کرد و افزود: درس خواندن و استفاده بهینه از امکانات آموزسی در مدارس از مهمترین وظایفی است که دانش آموزان می توانند در این زمینه داشته باشند.

ناصری با بیان اینکه هیچ کاری در امر تعلیم و تربیت نبایستی کوچک شمرده شود اظهار داشت: بنابراین همه باید مشارکت کنند تا امر تعلیم تربیت به خوبی پیش رود که در این میان نیز باید متذکر شد که انتقادهای سازنده خوب است اما نباید تخریبی باشد.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر امید اعتبارات امر تعلیم و تربیت از حدود 14 هزار میلیارد تومان به 31 هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

نصاری تصریح کرد: اما با این حال هنوز مشکلات معیشتی معلمان برطرف نشده است ، با اینجال که به طور متوسط 85 درصد نیز به حقوق های آنان اضافه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید ما وزارت آموزش پرورش را با 6 هزار میلیارد بدهی تحویل گرفتیم که اکنون بعد از تلاش های بسیار توانستیم بیش از 100 درصد به اعتبارات آن بیافزایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کد خبر: 264057، www.uromnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
شما چکار کرده اید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین