پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام، با هشدار نسبت به بازماندن پرونده پی ام دی در گزارش آینده آمانو، تاکیدکرد: اگر این پرونده برای جمهوری اسلامی بسته نشود، اجرای برجام متوقف شده وبه نقطه صفر برمیگردیم.

شعارسال : منصور حقیقت‌پور در واکنش به اظهارات دو پهلوی آمانو در هفته گذشته مبنی بر سیاه و سفید نبودن گزارش آینده وی درباره پرونده PMD ایران، اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که آمانو بر اساس توافقاتی که قبلا صورت گرفته، عمل خواهد کرد و پرونده PMD (ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران)، بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر PMD بسته نشود ما نیز برجام را اجرا نخواهیم کرد؛ خود آمانو هم این را می داند و در سفر اخیر وی به تهران نیز این نکته را به او گوشزد کردیم.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس ادامه داد: آمانو هر گزارش سیاه، سفید، سرخ یا کبودی که می خواهد به شورای حکام بدهد، بدهد؛ به جهنم! برای ما فرقی نمی‌کند و مهم این است که PMD باید برای همیشه بسته شود و اگر بسته نشود، مراحل بعدی برجام را اجرا نخواهیم کرد و به نقطه صفر برمی‌گردیم.

حقیقت‌پور با بیان اینکه پیش‌بینی من این است که پرونده PMD ایران با یک گزارش خاکستری بسته می‌شود، افزود: ۱+۵ این را بدانند که اگر PMD در موعد مقرر بسته نشود، نه سوخت را تبادل می‌کنیم، نه قلب رآکتور اراک عوض می‌شود و نه سانتریفیوژها را جمع خواهیم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار یکشنبه 08 آذر 1394 ، کد مطلب : 2981925 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین