پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب گفت: ۳۴ واقعه طلاق در سال جاری در شهرستان خنداب به ثبت رسيده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲/۴ درصد کاهش داشته است.
شعار سال: حميدرضا حسني رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۹۰ مورد ولادت در شهرستان خنداب به ثبت رسيده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته و در زمينه وفات نيز ۲۴۵ واقعه به ثبت رسيده که نسبت به سال قبل، ۱۷ درصد کاهش داشته است.

حسنی اظهار کرد: ۳۴ واقعه طلاق در سال جاری در این شهرستان به ثبت رسيده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲/۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در هشت ماهه سال جاری ۱۸۱ مورد ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با هشت ماهه سال گذشته با ۱۸/۵ درصد کاهش روبرو بوده ایم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بین ولادت پسران نام های امیر علی، امیر حسین، حسین و امیر محمد و اسامی نازنین زهرا، زهرا، فاطمه، زینب و مریم هم به ترتیب بالاترین اسامی در متولدین دختر در این شهرستان را به خود اختصاص داده اند.

حسنی در خصوص مفقود شدن شناسنامه تصریح کرد: کسانی که شناسنامه خود را به هر دلیلی از دست می دهند باید برای درخواست شناسنامه المثنی اقدام کنند.

وی ادامه داد: حضور افراد بالای ۱۸ سال برای درخواست شناسنامه المثنی ضروری است و باید کپی از شناسنامه مفقوده یا کپی کارت ملی خود را ارائه هند، کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه پدر و مادر نیز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کپی صفحه اول و دوم شناسنامه همسر، کپی عقد نامه و کپی شناسنامه صفحه اول از فرزند یا فرزندان برای افراد متاهل ضروری است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسیم خونداب، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 10173www.nasimekhondab.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
با کدوم پول ازدواج کنند و با کدوم پول طلاق بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین