پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: از روسا، نمایندگان مقام معظم رهبری و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه‌ها انتظار می رود فعالیت‌های آنها دارای خروجی مطلوب باشد و افرادی که در راس مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی هستند، رشد عقلانی که مطالبه اصلی نظام و ملت است را مورد توجه جدی قرار دهند.

شعار سال : آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با دانشگاهیان دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سرمایه بسیار سنگینی پرداخت کردیم، گفت: شهدای ما اگر شهید نمی‌شدند، می‌توانستند بنیانگذاران نسل صالح در جامعه باشند.

عاملی ملت ایران را عنصر اصلی مقاومت دانست و افزود: جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیز سالیان سال است که در حال رنج هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیبت استکبار را از بین برده است، تصریح کرد: تنها کشوری که خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد و از کدخدای خودخوانده یعنی آمریکا دستور نمی‌گیرد، جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه اکنون برد موشکی جمهوری اسلامی ایران سه هزار کیلومتر است، خاطرنشان کرد: علم حق هر ملتی است و اینکه ملتی پا به پای علم روز حرکت کند، حق آن ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری شکستن هیبت و عزت یک ملت را بزرگترین ظلم به آن ملت دانست و گفت: ملت شریف جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا به عنوان عنصر شایسته مقاومت قابل احترام هستند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دشمن سعی دارد از طریق مذاکرات به نقطه تغییر هویت ایرانیان برسد، تاکید کرد: مسئولان و دانشگاهیان باید روی مبانی، ادبیات و مقاصد بصورت مفصل کار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، خاطرنشان کرد: جای تاسف است که در برخی دانشگاه های کشور، گاهی حرف هایی زده می شود که نشان می دهد دشمن نفوذ کرده است.

عاملی تاکید کرد: از روسا، نمایندگان مقام معظم رهبری و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه‌ها انتظار می رود فعالیت‌های آنها دارای خروجی مطلوب باشد و افرادی که در راس مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی هستند، رشد عقلانی که مطالبه اصلی نظام و ملت است را مورد توجه جدی قرار دهند.

در این دیدار حجت الاسلام کاظم معاضدی عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز با اشاره به ویژگی‌های شیعه و بسیجی واقعی، گفت: همانطورکه شیعه واقعی بودن سخت است، بسیجی واقعی بودن هم سخت و دشوار است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از جامعه دانشگاهی و بسیجیان انتظار بالایی دارد، اظهارامیدواری کرد: دانشگاهیان بسیجیان واقعی باشند و در همین راستا بتوانیم به مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و بسیجیان جامه عمل بپوشانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 3 آذر 1394 کد مطلب: 949-994-5، www.ardebil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین