پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۴۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
مادر 60 ساله اراکی در مقطع کارشناسی ارشد با حضور در دانشگاه اراک دانشجوی فرزندش شد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی دانشگاه اراک، مرضیه چشمه قصابانی پس از چند سال دوری از تحصیل دوباره به سراغ علم آموزی رفت و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ این دانشگاه دانشجوی پسرش شد.

این دانشجوی مادر گفت: سال 79 پس از دوری چند ساله از کلاس درس برای ادامه تحصیل خود را در مقطع راهنمایی آغاز کردم و در سال 85 با قبولی در رشته علوم سیاسی وارد دانشگاه شدم.

مرضیه چشمه قصابانی افزود: اکنون نیز با تشویق فرزندان و همسر برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ در دانشگاه اراک مشغول به تحصیل هستم.

وی، علاقه به علم آموزی را مهمترین عامل ورود خود به عرصه علم اندوزی و تحصیل عنوان کرد و گفت: تحصیل در مقطع دکتری هدف اصلی وی در تحصیل علم است.

این دانشجو گفت: از حضور در سر کلاس درس پسرم بسیار خوشحال هستم و این مهم یکی از افتخارهای من است.

مجید حاجی بابایی فرزند چشمه قصابانی و استاد دانشگاه مادرش گفت: علاقه زیاد به تحصیل مهمترین عامل موفقیت مادرم در دانشگاه و تحصیل علم بوده است.

وی افزود: در نمره دادن و رفتار با مادرم هیچ تفاوتی با دانشجویان دیگر قائل نیستم و با عدالت رفتار می کنم.

وی گفت: به همت مادرم و تمام کسانی که در سنین بالا به تحصیل مشغول هستند نمره 20 می دهم.

عروس خانواده هم از همت بالا و جدیت مادر همسرش تمجید کرد.

هم اکنون هفت هزار و 300 دانشجو در پنج دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم ورزشی، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، و دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک در پایه تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه اراک به تحصیل اشتغال دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370701، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین