وی اضافه کرد: مزاحمت های تلفنی صورت گرفته با مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات منجر به این می شود که در نحوه خدمات رسانی لازم کاستی هایی ایجاد شود و اعتیاد برخی به مزاحمت های این چنینی جای تاسف دارد.
وی بیان کرد: عمده عملیات امداد و نجات در روزهای اخیر نیز بی احتیاطی ناشی از حریق منزل، خودرو و باغ و حبس خانگی و آسانسور و نیز نجات حیوانات بوده است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای شتاب در امداد و نجات آتشنشانان گفت: مزاحمت های تلفنی در مواقعی مانع از شتاب بخشی در امداد و نجات آتشنشانان می شود.
وی اضافه کرد: روزانه نزدیک به 300 مزاحمت تلفنی با مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات انجام می شود که از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیر برخورد با آنها هستیم.
همدان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی است.
با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370120، www.irna.ir