پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: مزاحمت های تلفنی همچنان در صدر دغدغه های خدمات رسانی آتشنشانان همدانی است به طوریکه تعداد این مزاحمت ها از عملیات های ایستگاه های آتشنشانی پیشی گرفته است.
شعار سال: محمدرضا بیاناتی روز یکشنبه در اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته بیش از 500 تماس تلفنی مزاحمان با اپراتور 125 را داشته ایم که در شتاب در امدادرسانی ها مشکل ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: مزاحمت های تلفنی صورت گرفته با مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات منجر به این می شود که در نحوه خدمات رسانی لازم کاستی هایی ایجاد شود و اعتیاد برخی به مزاحمت های این چنینی جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: عمده عملیات امداد و نجات در روزهای اخیر نیز بی احتیاطی ناشی از حریق منزل، خودرو و باغ و حبس خانگی و آسانسور و نیز نجات حیوانات بوده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای شتاب در امداد و نجات آتشنشانان گفت: مزاحمت های تلفنی در مواقعی مانع از شتاب بخشی در امداد و نجات آتشنشانان می شود.

وی اضافه کرد: روزانه نزدیک به 300 مزاحمت تلفنی با مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات انجام می شود که از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیر برخورد با آنها هستیم.

همدان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370120، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین