پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
شهردار خرم‌آباد از مشارکت کم شهروندان در پرداخت عوارض گلایه کرد.

شعار سال: یحیی عیدی‌بیرانوند در مراسم روز آتش‌نشانی و ایمنی که برگزار شد، با اظهار نارضایتی از پرداخت اندک عوارض توسط شهروندان خرم‌آبادی، تصریح کرد: فقط 8 درصد شهروندها عوارض پرداخت می‌کنند که خیلی کم است و با این شرایط توفیق و پیشرفتی نخواهیم داشت. باید فرهنگ مشارکت بین شهروندها تغییر کند و با اینکه انتظار مردم تکمیل پروژه‌های بزرگ است اما با این نوع مشارکت، امکان خدمات باکیفیت‌تری وجود ندارد.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: شب و روز درگیر هستیم و تلاش می‌کنیم که حقوق پرسنل شهرداری پرداخت شود و در این زمینه دست و بال ما بسته است. نیازمند حمایت هستیم و مسئولان باید کمک کنند تا اداره‌ها بدهی خودشان را به شهرداری پرداخت کنند.

عیدی‌بیرانوند اظهار کرد: همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی خدمات خوبی ارائه می‌دهند و تلاش‌های آنان قابل ستایش است. نیاز است که عموم مردم آموزش‌های اولیه آتش‌نشانی را فرا بگیرند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به ساختمان‌های غیرمجاز و فرسوده تأکید کرد: شرکت‌های خدماتی از جمله آب، برق و گاز، نباید به این ساختمان‌ها خدمات‌رسانی کنند چراکه باعث حادثه‌ می‌شوند.

این مراسم با تجلیل از آتش‌نشانان برگزیده و پیشکسوت به پایان رسید.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزار ایسنا، تاریخ انتشار: 7 مهر 1395، کد مطلب: 95070704465:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین