پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بر نقش بسیار موثر و فراگیر رسانه ملی در ایجاد زیرساخت های فرهنگی تبلیغی در موضوع توسعه پایدار تأکید کرد.
شعار سال: سید اسکندر صیدایی در نشست هم اندیشی با مدیرکل و معاونان رسانه ملی در استان که به منظور ظرفیت ها و راهکارهای موثر برای دستیابی به توسعه پایدار در استان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای برگزار شد، گفت: برای رسیدن به توسعه باید از ظرفیت عظیم رسانه ملی غفلت نشود.

وی افزود: رسانه ملی هم در سطح کشور و هم در استان در موضوع سرشماری نفوس و مسکن 95 عملکرد تأثیر گذاری در فرایند استقبال و مشارکت گسترده مردم در این سرشماری داشت که باید از این رسانه قدردانی کرد.

صیدائی با اشاره به اینکه سرشماری امسال نفوس و مسکن امسال در دو بخش اینترنتی و مراجعه حضوری انجام شد، اظهار داشت: اجرای موفق این کار بزرگ نیازمند عزم ملی و همگانی بود که بسترهای فرهنگی وتبلیغی آن را رسانه ملی به بهترین شکل ممکن فراهم کرد.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان سازمانی قانون گرا و به دور از نگاه های سلیقه ای و جزئی و گروهی سیاست های و برنامه های توسعه ای وراهبردی کشور را برنامه ریزی می کند، گفت: بنا داریم از ظرفیت های موجود رسانه ملی در موضوع توسعه پایدار در همه بخش ها استفاده کنیم.

رسانه ویترین توسعه است

مدیرکل صدا وسیمای همدان هم در این نشست فلسفه وجودی رسانه ملی در استان را جریان سازی پیرامون توسعه دانست و یاداور شد: رسانه ویترین توسعه است و صدا وسیما با ورود به محتوای برنام ریزی می توان به عنوان اتاق فکر مجموعه برنامه ریزی استان عمل کند.

حسین میسر ادامه داد: دغدغه مسئولان و متولیان رسانه هم توسعه استان است و به همین منظور آمادگی داریم برای رسیدن به این توسعه از همه ظرفیت های کارشناسی موجود در بدنه مدیریتی استان در قاب رسانه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار باید همه برنامه های مدون برخوردار از نسخه های رسانه ای باشند تا موضوع توسعه استان همواره تر شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به پاس تلاش های انجام شده در صدا و سیمای مرکز همدان برای ایجاد مشارکت و حضور گسترده مردم در موضوع سرشماری نفوس ومسکن سال 95 از آن قدردانی کرد.

در این نشست همچنین معاونان سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از برنامه ریزی ها و سیاست های ابلاغی در حوزه سیاست های کلی نظام و برنامه ششم توسعه و چشم انداز ارائه کردند.

همچنین معاونان صداو سیما مرکز همدان در بخش های صدا و سیما و خبر هم از ظرفیت های همکاری و همراهی رسانه ملی در موضوع تحقق برنامه و سیاست های ابلاغی نظام در سند چشم انداز و برنامه چشم انداز گزارش دادند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5923104، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
اگه ظرفیت نقد وجود داشت باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
کدوم رسانه ، دوم توسعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین