پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با تقویت زیرساختهای فرهنگی در استان بویژه حمایت از حوزه هنری باید از ظرفیت هنرمندان استان برای پیشبرد برنامه ها بخوبی استفاده کنیم.
شعارسال: سید سعید شاهرخی روز دوشنبه با حضور در حوزه هنری قزوین از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این بازدید گفت: با وجود هنرمندان متعدد در بخش های مختلف به نظر می رسد به چند مجموعه فرهنگی چند منظوره نیاز داریم تا به نیازها پاسخ دهیم.

شاهرخی بیان کرد: در این راستا تقویت زیرساخت های فرهنگی استان کاملا احساس می شود و با بسیج همه امکانات لازم است در این زمینه ئنیز اقدام مناسبی صورت گیرد.

وی بیان کرد: فضای موجود در حوزه هنری پاسخگوی نیاز هنرمندان نیست و در این زمینه تلاش خواهیم کرد برای احداث یا در اختیار قرار گرفتن فضاهای جدید در قالب مجتمع اقدام مناسبی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین گفت: تولید آثار کیفی و پژوهش محور، متناسب با اهداف حوزه هنری، توجه به نسل جوان و هنرمندان متعهد از رسالت های این مرکز است.

وی بیان کرد:برگزاری نشستهای تخصصی، رونمایی از تولیدات هنری، برپایی دهها نمایشگاه در سطح استان، تولید آثار فاخر، درخشش هنرمندان در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر از ظرفیت هایی است که در صورت حمایت مسئولان می تواند نموفقیت های بیشتری برای استان به ارمغان آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3905978 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
بشود که چی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین