پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
منابع محلی در شهر الرقه اعلام کردند، مجری حمله مسلحانه به کلوبی در استانبول، وارد این شهر در شرق سوریه شده است.

شعار سال: به نقل از «رای الیوم»، شماری از اهالی شهر الرقه در سوریه، که تحت سیطره گروه تروریستی داعش زندگی می‌کنند، اعلام کردند که عامل حمله مسلحانه به کلوب شبانه در استانبول، اخیرا وارد الرقه شده است.

یکی از مسئولان روزنامه «الرقه تذبح بصمت» (الرقه در سکوت می‌میرد)، که اخبار الرقه و موارد نقض حقوق بشر توسط داعش در این شهر را رصد می‌کند، خاطرنشان کردند که اخباری وجود دارد مبنی بر این‌که عناصر داعش به‌مناسبت رسیدن این قاتل به شهر الرقه در شرق سوریه مراسم جشن گرفته‌اند و در آن اقدام به تیراندازی هوایی کرده‌اند.

در حمله بامداد یک‌شنبه به کلوب رینا در استانبول،‌ 39 نفر از جمله 26 گردشگر خارجی کشته و 65 نفر مجروح شدند. مقام‌های ترکیه می‌گویند جست‌وجو برای یافتن عاملان این حمله همچنان ادامه دارد.

مقام‌های ترکیه مجری حمله مسلحانه به کلوب شبانه «رینا» را شناسایی کرده‌اند. منابع امنیتی نیز می‌گویند که این تروریست به همراه همسرش و دو فرزندش در تاریخ 20 نوامبر وارد این کشور شده‌اند.

روزنامه «صاباح» ترکیه نیز پیشتر گزارش داد، پس از انتشار تصاویر مظنون حمله مسلحانه در استانبول، پلیس تماس‌هایی از طرف ساکنان منطقه‌ای که این شخص در آنجا سکونت داشت، دریافت کرد و همین امر دسترسی دستگاه امنیتی به خانواده وی را آسان کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 دی 95 ، کد مطلب: 1288334: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین