پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بازدید از پروژه گازرسانی به 152 روستای منطقه هزارجریب گفت : در پایان سال 97، 152 روستای منطقه هزارجریب از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد .

شعارسال: محمد اسماعیل ابراهیم زاده،مدیر عامل شرکت گاز مازندران در خصوص پروژه مذکور اظهار کرد: این پروژه از پیشرفت اجرایی خوبی برخوردار است که با بهره برداری از این پروژه در پایان سال 97، 152 روستای منطقه هزارجریب از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد .

وی با اشاره به فعالیت پیمانکاران به طور همزمان در پروژه گازرسانی و همدلی و همزبانی که در راستای توسعه گازرسانی به این مناطق وجود دارد، افزود: تمام تلاش شرکت گاز این است مردم از این نعمت الهی برخوردار شوند و زحمات مسئولان به ثمر برسد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه مردم قدردان این زحمات هستند و می‌دانند که جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه کرده، اظهار داشت: با توجه به اینکه تامین سوخت مایع به این مناطق صعب العبور هرساله به سختی و با مشقات فراوان انجام می‌گیرد، شرکت گاز مازندران برای هموار شدن زندگی و رفاه حال مردم، با هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد تومان اقدام به اجرای گازرسانی کرده است.

وی اظهار داشت: روستاهای منطقه هزارجریب یکی از مناطق محروم و سردسیر استان است که گازرسانی به آن اهمیت بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه به وضعیت گازرسانی در این استان پرداخت و تسریع کرد: هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی استان مازندران در قالب 50 شهر و 1778 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 7 شهر و 272 روستای دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی گازرسانی به 272 روستای استان، اجرای بیش از 870 کیلومتر شبکه گذاری، نصب 13 هزار و 800 مورد انشعاب گاز و پذیرش 45 هزار مشترک جدید را از مهم ترین اقدامات شرکت گاز استان مازندران در 9 ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 20دی1395، کدخبر: 621333: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
وظیفه ات رو انجام دادی، چرا منت می گذاری؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین