پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
بزرگترین پروژه گازرسانی استان در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

شعار سال: مدیر عامل شرکت گاز استان در بازدید یک روزه از شهرستان فارسان با فرماندار و امام جمعه این شهر دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز در این شهرستان گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران در این شهرستان ضریب نفوذ گاز ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و روستایی است و تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان به غیر از روستای امیدآباد سراب از نعمت گاز برخوردار شده اند .

سیامک حیدری افزود:با تمهیدات و گفتگو های اولیه صورت گرفته با مسئولین مربوطه در استانداری و اداره کل راه وشهرسازی در خصوص حذف ترانشه بری و صدور مجوز عبور خط انتقال و شبکه گاز در امتداد جاده در جهت بهینه سازی هزینه سرانه گازرسانی و درصورت عملی شدن توافقات، عملیات گازرسانی به این روستا نیز اجرای خواهد شد.

وی شهرستان فارسان را یکی از پنج شهرستان سبز استان اعلام کرد و افزود :با توجه به این که تامین نقدینگی شرکتهای گاز استانی منوط به وصول مطالبات معوقه شده است در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تحقق این امر از مسئولین شهرستانی در خواست می شود به عناوین مختلف شرکت گاز را یاری رسانند .

حیدری در ادامه گفت : بزرگترین پروژه گازرسانی استان در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تعداد ۲ شهر و ۲۴ روستا را از نعمت گاز برخوردار خواهد کرد و شهر صمصامی و همچنین ۸ روستا از ۲۴ روستای در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد :در پی منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادمقاومتی این شرکت ، در استان مبلغی بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان را دربرنامه های خود در حال اجرا دارد که پیشرفت کار علی رغم محدودیتهای مالی طبق برنامه می باشد .

شایان ذکر است فرماندار و امام جمعه نیز همراهی و همکاری مسئولین و کارکنان ادارات را در جهت رضایتمندی مردم از نظا م مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانستند و از همکاری شایسته ریاست و کارکنان شرکت گاز این شهرستان با مسئولین و مردم تقدیر به عمل آوردند .

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست با کارکنان شرکت گاز این شهرستان که با حضور سرپرست امور مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست معاونت امور بهره برداری تشکیل شد، ضمن تقدیر از تلاشهای ریاست و کارکنان این شهرستان در جهت تحقق اهداف سازمان ،به مسائل و مشکلات مطرح شده در زمینه های مختلف رسیدگی نمود و جهت برطرف نمودن مشکلات قول مساعد داد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قدس آنلاین، تاریخ 11 آبان 95، کد مطلب: 470794: www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United Arab Emirates
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
امار خوبیست و امیدوارم به وعده های داده شده عمل کنند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین