پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
فرماندار طالقان بر ضرورت تسریع در گازرسانی به این شهرستان تاکید کرد.
شعارسال: مصطفی فراهانی در طالقان اظهار داشت: استان البرز دارای شرایط جغرافیایی خاص و ویژه‌ای است و به صورتی که در این استان هم مناطق و شهرهای واقع در کوهستان‌ها وجود دارد و هم در دشت‌.

وی قرار گرفتن استان البرز در دامنه جنوبی رشته کوه البرز را یکی از ویژگی‌های این استان توصیف کرد و گفت: این امر موجب شده که شهرها و مناطق کوهستانی البرز به ویژه شهرستان طالقان دارای آب و هوای سردی باشند.

فرماندار طالقان تصریح کرد: متاسفانه به دلایل مختلف از جمله صعب‌العبور بودن راه ارتباطی برخی از روستاها و سختی در اجرای پروژه گازرسانی و مشکلات مربوط به اعتبارات مالی تاکنون گازرسانی به شهرستان سردسیر طالقان نهایی نشده است.

فراهانی افزود: مدیریت ارشد استان البرز در دو سال اخیر به صورت جدی پیگیر انجام این مهم بود، چرا که مردم شهرستان طالقان به دلیل شرایط جوی و سردی هوا، از عدم دسترسی به گاز شهری گلایه داشتند.

وی گفت: از سوی دیگر سردی هوا و نبود گاز شهری و سختی در توزیع سوخت موجب شده که بسیاری از مردم ساکن روستاهای توابع طالقان اقدام به مهاجرت کنند که این امر به اقتصاد منطقه به ویژه کشاورزی و باغداری طالقان آسیب رسانده است.

فرماندار شهرستان طالقان بیان داشت: به همین دلیل جلسات مستمر و خوبی با شرکت گاز استان البرز برای تسریع در اجرای این پروژه داشته‌ایم و تاکید شده است که روند گازرسانی به طالقان باید تسریع شود.

فراهانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این پروژه عمرانی چه زمانی تکمیل می‌شود، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و پیشرفت فیزیکی پروژه و وعده مدیران شرکت گاز استان البرز، در نیمه دوم سال جاری این طرح به اتمام رسیده و مردم طالقان از نعمت دسترسی به گاز شهری برخوردار می‌شوند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تسریع در اجرای پروژه فوق، وعده به مردم طالقان برای دسترسی به گاز شهری در تاریخ پیش‌بینی شده، محقق گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۰۲۲۲۰۰۰۵۳۸، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین