پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
بعد از سفر هیئت دولت روند اجرای مصوبه انتقال آب سد طالقان به صورت جدی با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و در حال پیگیری است و براساس برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای دی ماه عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
شعارسال: "فریدون همتی " در جریان بازدید از از سد انحرافی و مخزن 180هزارمتر مکعبی زیاران ،اظهار داشت : بعد از سفر هیئت دولت روند اجرای مصوبه انتقال آب سد طالقان به صورت جدی با همکاری بخش خصوصی آغاز شده و در حال پیگیری است و براساس برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای دی ماه عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت:یکی از طرح های استراتژیک و حیاتی استان انتقال آب از سد طالقان به استان می باشد که بازدید امروز در راستای بررسی مواضع و مسیر های انتقال آب صورت گرفت

استاندار در ادامه به مصوبه سفر رئیس جمهور محترم مبنی بر انتقال آب از سد طالقان به استان اشاره کرد و گفت: اهمیت بحث تامین آب قزوین با توجه به اینکه آب های زیر زمینی در شرایط مناسبی نیست ، تلاش شد پروژه انتقال آب سد طالقان جزو مصوبات سفر باشد.

استاندار افزود:انتقال آب سد طالقان آب شرب 14 شهر و 194 روستا را تامین خواهد کرد که نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی و جدیت در کار می باشد.

همتی در ادامه به اجرایی شدن پروژه انتقال آب از سد طالقان به قزوین در دی ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته پروژه انتقال آب از سد طالقان به قزوین با کمک بخش خصوصی از اول دی ماه اجرایی می شود.

وی در ادامه افزود: در این پروژه نیاز به 2 تصفیه خانه جدید ،مخازن ذخیره آب وهمچنین احداث خط لوله انتقال آب به طول حدود 90کیلومتر اصلی تا شهرستان تاکستان می باشد و طبق گفت و گوهای اولیه انجام شده با مشاور تلاش بر این است تا این پروژه را ظرف مدت 2 سال به بهره برداری رساند.

استاندار با اشاره به ضرورت اجرای طرح مذکور، تصریح کرد: در برخی مواقع شرایط مناسبی برای تامین آب شرب نبوده و ناچار به بهره‌گیری از آب‌های زیرزمینی هستند که این امر در مدت‌زمان طولانی خسارات جبران‌ناپذیری خواهد داشت ودر این راستا طرح انتقال آب یکی از طرح های استراتژیک و حیاتی استان است که در راستای اجرای آن تضمین کیفیت آب شرب مردم و همچنین تقویت منایع زیرزمینی دشت قزوین حاصل خواهد شد .

استاندار در پایان به پیگیری های منظم و مستمر رئیس جمهور محترم برای اجرای این طرح اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اهمیت این طرح در سطح کشور و استان،جلسات منظمی هر دو هفته یکبار تشکیل و گزارش جلسات برای رئیس جمهور محترم ارسال می شود و ایشان با جدیت به صورت مرتب پیگیر این موضوع هستند.

استاندار در جریان این سفر یکروزه از کانال های انتقال اب نیز بازدید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری صدای قزوین، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: 32764 ، www.sedayeqazvin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
توصیه می کنم این طرح را با شدت و تمرکز بیشتری دنباله گیری کنید. مشکل کم آبی واقعا جدی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
کاش زودتر به نتیجه برسه مشکا کم ابی حل بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین