پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
امام جمعه شهر آبیک گفت: پروژه انتقال آب سد طالقان به شهر آبیک برای حل مشکل کم آبی مردم از مصوبات دولت قبلی است که هنوز اجرا نشده است.

شعار سال: حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی ظهر یکشنبه در جلسه ای با حضور منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک و مرتضی طاهرخانی بخشدار مرکزی شهرستان آبیک اظهار داشت: مشکل آب شرب مردم شهر آبیک بسیار جدی است و از مسئولان انتظار داریم نسبت به انتقال آب سد طالقان برای رفع کامل مشکل آب شرب مردم تلاش کنند.

وی، فقر زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان را از دیگر کارهای مهم مسئولان برشمرد و افزود: فرصت خدمت به مردم از الطاف الهی است که نصیب مسئولان جمهوری اسلامی شده و در ماه مبارک رمضان رسیدگی به امور مردم از اهمیت و ارزش بیشتری نزد خداوند برخوردار است.

این مسئول یادآور شد: با مدرن کردن تأسیسات آبیاری در بخش کشاورزی می توان از هدر رفت بسیار زیاد آب جلوگیری کرد و مسئولان با جدیت این موضوع را باید پیگیری کنند زیرا صرفه جویی در اسلام نیز بسیار سفارش شده است.

حجت الاسلام موسوی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان استان و شهرستان گفت: امیدواریم همه مسئولان در انجام وظایف خود موفق باشند و در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه به مشکلات مردم رسیدگی کنند و از ثواب الهی هم برخوردار شوند.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین هم در ادامه این دیدار گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سطح استان قزوین مقرر شده تا هر یکشنبه با جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهری در بخش های مختلف حضور پیدا کنیم و از نزدیک شاهد پیشرفت و موانع موجود در اجرای پروژه های عمرانی هر بخش باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار کارگروه برای رفع موانع موجود و پیشرفت پروژه های بخش مرکزی شهرستان آبیک تشکیل شده و بخشدار مسئول پیگیری آن است.

این مسئول ادامه داد: موضوع آب در استان قزوین از اولویت برخوردار است که با استفاده درست و بهینه توسط مردم امیدواریم، استان قزوین از بحران کمبود آب خارج شود.

حبیبی یادآور شد: از 100 درصد آب مصرفی در استان قزوین 91 درصد به کشاورزی، پنج درصد به شرب و چهار درصد در بخش صنعت مصرف می شود که با مدرنیزه کردن سیستم آبیاری در بخش کشاورزی بسیاری از کمبودها جبران می شود.

وی عنوان کرد: 9 هزار حلقه چاه در سطح استان قزوین وجود دارد که چهار هزار حلقه آن غیر مجاز است و این موضوع موجب کاهش شدید سطح آبهای زیر زمینی شده است.

وی اصلاح الگوی کشت، آبیاری تحت فشار و همیاری مردم را سه ضلع مثلث کاهش مصرف آب در استان قزوین دانست و افزود: مدیریت مصرف آب در شهرستان آبیک نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: انتقال آب سد طالقان به شهر آبیک به 400 تا 500 میلیارد تومان اعتبار و سه تا چهار سال زمان نیاز دارد، لذا ضروری است در شرایط کنونی و با استفاده از منابع موجود و در کمترین زمان مشکلات را رفع کنیم.

حبیبی امور فرهنگی را از دیگر حوزه های مهم و مورد توجه استانداری ذکر کرد و افزود: توجه جدی به ظرفیت مساجد و امامزاده ها در اولویت برنامه های فرهنگی استان قرار دارد.

وی اقتصادی کردن روستاها را از دیگر برنامه های مهم استانداری برشمرد و گفت: روستاهای استان از بیشتر خدمات عمومی برخوردارند و اگر معیشت روستاییان تا حد زیادی تأمین شود از مهاجرت های بی مورد جلوگیری می شود که این کار در توسعه استان بسیار اهمیت دارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 15 تیر 1395، کد مطلب: 2326326:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
کدوم وعدشون محقق شد که این دومی باشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
کدوم وعده محقق شد که انتظار دارین این وعده محقق بشه حالا یه حرفی بود زده شد ورفت مو.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین