پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست مشترک روسای کارگروه ها و کمیته های ستاد سفر رییس جمهوری و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای شهرستانی، افزود: قبل از سفر اخیر رئیس جمهوری به استان قزوین، هیچ مصوبه ای در زمینه انتقال آب از سد طالقان وجود نداشته و سخنانی که در زمینه مطرح می شود باطل و نادرست است.
شعارسال: این مقام مسئول ادامه داد: دولت به دنبال اداره امور با عقلانیت و منطق و به دور از هیجان های کاذب بوده و این که طرح ها توسط کدام دولت کلنگ زنی شده برایش اهمیت و ارزشی ندارد، بلکه مهم خدمت به مردم در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین شیوه و کم ترین هزینه است.

وی اضافه کرد: در استقبال از کاروان تدبیر و امید، مردم استان از همه شخصیت ها، مسئولان، اقشار، گروه ها و صنوف مختلف به میدان آمدند و با وحدت و همدلی و با لطف خداوند متعال حماسه ای تاریخی را در قزوین رقم زدند.

همتی به اشاره به استقبال باشکوه و کم نظیر مردم از رییس جمهوری، یادآور شد: در این سفر بیش از حد انتظار و به شکل غیرقابل پیش بینی از دکتر روحانی و هیات همراه استقبال شد و لازم است از همه مردم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، ائمه جمعه و روحانیان، رسانه ها، احزاب، سمن ها، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، جوانان، زنان و همه شخصیت های اثرگذار استان که به نوعی در این حماسه ملی نقش داشته و اثرگذار بودند صمیمانه تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: مرحله قبل و هنگام سفر به خوبی محقق و در حال حاضر نیز در مقطع نهایی، مهم و حساس بعد از سفر قرار داریم و تقدیر و تشکر واقعی از مردم و رئیس جمهور و اعضای دولت در اقدام های بعد از سفر نهفته است.

رئیس ستاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین با اشاره به اهمیت و حساسیت سامانه سامد و مرکز ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی به نامه ها و تماس های تلفنی مردم، گفت: در زمینه ارسال نامه به ریاست جمهوری حرکت خوبی انجام و سامانه سامد سه شبانه روز بدون هیچ زحمتی برای مردم و به صورت تماس تلفنی در خدمت آنها بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون پاسخگویی به نامه ها و درخواست هایی که در سامانه سامد ثبت شده آغاز و انتظار داریم پاسخ مناسبی به همه آنها از سوی دستگاه ها داده شود.

استاندار قزوین یادآور شد: پاسخ سازمان ها و اداره ها به نامه ها و درخواست های مردم باید منطقی و قانع کننده باشد و اگر پاسخ ها ستاد استانداری را راضی و اقناع کند می تواند قانع کننده مردم نیز باشد.

به گفته همتی، ضرورت پاسخگویی دقیق و به موقع به نامه ها و تماس های تلفنی مردم در این سفر به اندازه مصوبه های سفر از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت با محدودیت های منابع مالی مواجه است در سفرهای استانی وعده هایی به تصویب می رسد که امکان عملیاتی و اجرایی شدن آنها در محدوده زمانی مشخص وجود داشته و با اولویت بندی طرح های نیمه تمام ، دولت تصمیم به پیگیری و اجرای مصوبه ها خواهد گرفت.

استاندار قزوین در ادامه خطاب به مدیران و فرمانداران از آنها خواست تا مسائل مربوط به دولت از قبیل مشکلات و محدودیت های مالی و اعتباری پیش روی دولت به همراه حجم فعالیت ها و اقدام های انجام شده توسط دولت را برای مردم به خوبی تبیین و تشریح کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: طرح انتقال آب از سد طالقان از اوایل دی ماه امسال آغاز خواهد شد که طرحی بزرگ و از اولویت های استان است.

استاندار قزوین در ادامه گفت: با اجرایی شدن مصوبه های سفر هیات دولت، استان قزوین دچار تحولات بنیادین و اساسی می شود.

وی ادامه داد: تبیین سیاست های دولت در استان وظیفه اصلی مدیران است که با شفاف سازی و اطلاع رسانی درست و دقیق باید این مهم را انجام دهند تا مصوبه ها و وعده هایی که در سفر داده شده به خوبی برای مردم تشریح شود.

همتی در پایان گفت: اگر در مرحله اجرای مصوبه های سفر رئیس جمهوری کارها به خوبی پیش برود بدون شک حلاوت و شیرینی سفر برای سال ها در اذهان مردم استان باقی خواهد ماند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از مجله اینترنتی کهلیک، تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 مهر 1395، کدخبر: 2182927، www.kahlek.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین